Blu Lifestyle

Klasyczna elegancja i styl życia odwzorowany w sklepie internetowym. Serwis eCommerce dla marki odzieżowej

Usługi: UX/UI Design | Wdrożenie WooCommerce | Rozwój i utrzymanie | Integracja i optymalizacja

Branża: Handel detaliczny

Sprawdź: https://blu-lifestyle.eu/

Potrzeby biznesowe

Potrzeby związane ze stworzeniem sklepu internetowego dla marki Blu, skoncentrowane zostały wokół następujących obszarów działania:

  • przygotowanie pełnej architektury informacji sklepu internetowego;
  • stworzenie makiet graficznych UX oraz UI dla serwisu eCommerce;
  • wdrożenie przygotowanych projektów graficznych na szablon WordPress WooCommerce;
  • integracja kluczowych modułów oraz optymalizacja serwisu eCommerce;
  • implementacja przygotowanego sklepu internetowego na domenie produkcyjnej.

Głównym zadaniem było przeniesienie oczekiwań użytkowników serwisu na faktyczne doświadczenia zakupowe w eCommerce.

Główny cel projektu

Kluczowym celem projektu dla marki Blu Lifestyle było stworzenie nowoczesnego serwisu eCommerce, który pozwoli na odwzorowanie wartości marki,

Wyzwania

Projekt sklepu internetowego dla marki Blu Lifestyle wykraczał znacząco ponad sam design oraz wdrożenie w oparciu o silnik WordPress WooCommerce. Do kluczowych wyzwań w projekcie zaliczyć należy:

  • przygotowanie oraz przeprowadzenie warsztatów eCommerce;
  • stworzenie dedykowanych projektów UX/UI sklepu internetowego;
  • wdrożenie całości projektów graficznych na dedykowanym szablonie w oparciu o WordPress WooCommerce;
  • implementacja kluczowychmodułów sklepu internetowego.

Ostatecznie przygotowana została nowoczesna i skuteczna platforma eCommerce, która koncentruje się na sprzedaży produktów marynistycznych dla użytkowników powiązanych z tym hobby.

Opis projektu

Projekt sklepu internetowego dla Blu Lifestyle rozpoczęliśmy od przeprowadzenia warsztatów e-commerce. Proces warsztatowy koncentrował się przede wszystkim na wypracowaniu najważniejszych elementów związanych ze sklepem internetowym. W pierwszej kolejności nastąpiła analiza grupy docelowej oraz person użytkownika, tak aby dokładnie wiedzieć z jakim typem użytkownika sklepu internetowego mamy do czynienia. W dalszej kolejności nasz zespół przeprowadził dokładną analizę benchmarkingowa konkurencji, która koncentrowała się na znalezieniu największej ilości szans oraz możliwości związanych  równo z wyglądem, jak również funkcjonalnościami tworzonej przez nas platformy e-commerce. Analiza benchmarkingowa to jeden z najistotniejszych punktów warsztatu. Pozwoliła na określenie ogólnej wizji tworzonego sklepu internetowego oraz schematu logicznego serwisu e-commerce.

Kolejnym krokiem było przygotowanie architektury informacji nowego serwisu internetowego, która stanowiła podstawę pod dalsze prace projektowe. Na bazie architektury informacji zespół przygotował projekt sklepu internetowego zaczynając od makiet lo-fi aż po ostateczny layout graficzny serwisu e-commerce. Całość prac była na bieżąco konsultowana z klientem. Standardowy proces został ostatecznie zamkniętym gotowymi do wdrożenia makietami oraz przygotowaniem pełnego backlogu produktu dla wdrożenia sklepu internetowego.

 

Na podstawie przygotowanego backlogu produktu zespół programistyczny rozpoczął pracę związaną z wdrożeniem warstwy back-end oraz front-end serwisu e-commerce. Jako silnik wykorzystany został WordPress WooCommerce, który pozwala na elastyczne skalowanie działalność sklepu internetowego nie generując przy tym olbrzymich kosztów produkcyjnych oraz utrzymaniowych. WordPress WooCommerce, to także prosty w obsłudze CMS, co stanowiło wartość dodaną dla klienta.

 

Po wprowadzeniu wszystkich kluczowych elementów związanych z warstwą graficzną oraz funkcjonalną sklep internetowy został wyposażony w najistotniejsze moduły umożliwiające prowadzenie transakcji sprzedażowych i zakupowych. Finalnie przed wdrożeniem produkcyjnym sklep internetowy został dokładnie przetestowany przez zespół testerów Blue Owl, a następnie umieszczony na domenie produkcyjnej klienta.

Rozwiązanie

Do kluczowych elementów, dzięki którym powstał nowy sklep internetowy dla marki Blu Lifestyle, zaliczyć należy:

  • insighty użytkowników płynące z procesu analizy danych zastanych;
  • informacje pozyskane w trakcie warsztatów eCommerce;
  • stworzenie dedykowanego projektu graficznego sklepu internetowego;
  • wdrożenie projektu graficznego na platformie WordPress WooCommerce;
  • optymalizację prędkości ładowania sklepu internetowego.

Proces badawczo-warsztatowy, przygotowanie dedykowanego projektu graficznego oraz jego wdrożenie na platformie WordPress WooCommerce pozwoliło na stworzenie unikalnego, efektownego i skutecznego sklepu internetowego.

Wykorzystane technologie

Podobne projekty

  • Nikalab

    Nowoczesna platforma e-commerce oparta na technologii Shopify Plus w połączeniu z rozwiązaniem do obsługi subskrypcji Recharge.

    dowiedz się więcej
  • Your Kaya

    Unikalna strona internetowa dla marki Your Kaya , specjalizującej się w bio-ekologicznej kosmetyce. Nowoczesna platforma e-commerce oparta na technologii Shopify Plus.

    dowiedz się więcej
  • Paul-Rich

    Sklep internetowy na platformie Shopify Plus dla klienta z USA z branży fashion.

    dowiedz się więcej
  • Niebieska Żyrafa

    Sklep internetowy na platformie Shopify dla klienta z branży zabawek dla dzieci.

    dowiedz się więcej
  • Pinto

    Sklep internetowy na platformie WordPress WooCommerce dla klienta z branży fashion.

    dowiedz się więcej
  • Deskwise

    Sklep internetowy w technologii Headless Commerce. React + Gatsby.js + WooCommerce. Serwis eCommerce dla wymagającego dystrybutora mebli.

    dowiedz się więcej
  • Blu Lifestyle

    Sklep internetowy na platformie WordPress WooCommerce dla klienta z branży odzieżowej.

    dowiedz się więcej
  • Łąki Kwietne

    Nowoczesny serwis ecommerce dla pasjonatów natury. Sklep internetowy dla marki Łąki Kwietne, to skuteczny serwis WooCommerce.

    dowiedz się więcej
  • Mam Okres

    Zaprojektowany z myślą o kobietach, sklep internetowy dla marki Mam Okres. Unikalny, niepowtarzalny design i przystępna forma serwisu eCommerce

    dowiedz się więcej
  • Wielcy Malcy

    Sklep internetowy dla marki Wielcy Malcy. Nowoczesny sklep internetowy na platformie WordPress WooCommerce dla klienta z branży dziecięcej.

    dowiedz się więcej
  • Inmondo

    Sklep internetowy marki meblowej skierowanej do najmłodszych. Efektowny serwis ecommerce zbudowany na silniku WordPress WooCommerce.

    dowiedz się więcej
  • Obiekty

    Sklep internetowy z magazynem biznesowym i eventami branżowymi. Nowoczesna platforma eCommerce która umożliwia dostęp do wyszukanych treści i wiedzy!

    dowiedz się więcej
  • Rexproduct

    Sklep internetowy z artykułami dla zwierząt domowych. Nowoczesna i skuteczna, wielojęzyczna platforma eCommerce.

    dowiedz się więcej
  • Madens

    Sklep internetowy na platformie WooCommerce przeznaczony dla branży medycznej.

    dowiedz się więcej
  • Mezomed

    Platforma eCommerce dla klientów B2B w branży health & beauty.

    dowiedz się więcej
  • UnoEspresso

    Sklep internetowy na platformie WooCommerce dla dystrybutora kawy, herbaty oraz sprzętu, marki Uno Espresso.

    dowiedz się więcej
  • Babyono

    Nowoczesny, użyteczny sklep internetowy na platformie WooCommerce dla klienta w branży wyposażenia dla dzieci i niemowląt.

    dowiedz się więcej

Stwórz serwis eCommerce

skorzystaj z naszego doświadczenia, napisz już dziś!

zamów bezpłatną wycenę